Mijn Series +

Jackass - Seizoen 3 (2001-2002)

Komedie / Reality

ontwikkeld door Jeff Tremaine
met Johnny Knoxville, Bam Margera en Steve-O

Johnny Knoxville, Bam Margera, Steve-O en de rest van de Jackass crew doen de dingen die niemand anders zou durven doen. Ze halen gevaarlijke stunts en halen grappen uit met willekeurige voorbijgangers. De heren houden er af en toe wel meer dan kleerscheuren aan over. Dit weerhoudt ze er echter niet van om zichzelf de volgende keer te overtreffen. De belangrijkste boodschap van Jackass: probeer deze stunts niet thuis uit!

1. Beard of Leeches
  2. Spermathon
  3. Office Chairs
  4. Slip & Slide
  5. Bloody Windshield
  6. Playgirl Pontius
  7. Bloody Carpet
  8. The Bed Wetter
  1. Gumball Rally 3000 (special)
avatar van brawljeff
Toch wel één van de meest iconische scènes uit de hele reeks: de ontvoering van Brad Pitt. De Gumball Rally special vond ik destijds niet zoveel aan.