Mijn Series +

The Carrie Diaries - Seizoen 1 (2013)

Komedie / Romantiek

ontwikkeld door Candace Bushnell en Amy B. Harris
met AnnaSophia Robb, Austin Butler en Ellen Wong

Carrie Bradshaw is een 16-jarige scholiere uit Connecticut in 1984. Samen met haar beste vriendinnen Mouse en Maggie brengt ze haar puberteit door, terwijl ze binnenshuis het recente verlies van haar moeder probeert te verwerken met haar vader Tom en rebelse jongere zus Dorrit. Tijdens het nieuwe schooljaar wordt ze verliefd op de nieuweling van de school, Sebastian. Concurrentie krijgt ze van Donna, het populairste meisje van de school. De driehoeksverhouding wordt verder in conflict gebracht als Carrie een stage krijgt bij een advocatenbureau in Manhattan. Ze probeert met enige moeite haar leven op school te combineren met haar carrière in de grote stad.

1. Pilot
  10. The Long and Winding Road Not Taken
  11. Identity Crisis
  12. A First Time for Everything
  13. Kiss Yesterday Goodbye

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.