Mijn Series +

Unforgotten - Seizoen 2 (2017)

Verenigd Koninkrijk
Misdaad / Drama

ontwikkeld door Chris Lang
met Nicola Walker, Sanjeev Bhaskar en Badria Timimi

In Unforgotten wordt een 'koude' moordzaak van 39 jaar geleden onderzocht wanneer de beenderen van een jonge man zijn gevonden onder de fundering van een gesloopt huis. Detective Cassie Stuart en haar collega Sunil 'Sunny' Khan worden op de zaak gezet en moeten alle oude feiten weer boven tafel halen en alle betrokken opnieuw bij dit onderzoek betrekken.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
avatar van DjFrankie
Fijne serie, goeie sfeer en acteurs.

avatar van DjFrankie
Bleef erg fijn om te zien, en niet zo voorspelbaar als legio andere misdaad series.

avatar van james_cameron
Het eerste seizoen was al prima, maar hier zetten de makers nog een tandje bij. De puzzel-achtige plot steekt ook ditmaal bijzonder vernuftig in elkaar en de personages zijn prachtig uitgewerkt. Bepaalde scenes zijn daarnaast emotioneel behoorlijk aangrijpend. De serie begint zich definitief te ontpoppen als een absolute topper binnen het detective-genre.