• 8.985.932 stemmen

Hospital People - Seizoen 1 (2017)

Show titel: Hospital People

Ontwikkeld door: Tom Binns

Met: Amit Shah, Mandeep Dhillon en Tom Binns

Datum van release: vrijdag 21 april 2017

Eerst uitgezonden op: BBC One (Verenigd Koninkrijk)

Plot Hospital People

Hospital People speelt zich af in het fictieve Brimlington Hospital waar de ambitieuze manager Susan Mitchell de scepter zwaait. Naast Susan volgt de serie nog een aantal andere werknemers van het ziekenhuis. Ivan Brackenbury is de dj voor de ziekenhuisradiozender en acht zijn beroep enorm belangrijk. Spiritueel medium Ian D Montfort probeert de patiënten op zijn manier te helpen en Kenny Mercer is de overenthousiaste ziekenhuis kapelaan.

Afleveringen Seizoen 1 (2017)

1. 1. The Hospital Awards

21 april 2017 (28 minuten)

Ziekenhuismanager Susan Mitchell krijgt eindelijk waar ze al jaren op wacht: ze mag de jaarlijkse regionale ziekenhuis ceremonie organiseren. Ze heeft zelfs Jeremy Lace weten te strikken voor dit evenement.

2. 2. The Security Threat

28 april 2017 (28 minuten)

Er is een indringer in het Brimlington ziekenhuis en Hillary, hoofd beveiliging, krijgt van Susan Mitchell te horen dat het ziekenhuis er alles aan moet doen om veilig te blijven, ongeacht de kosten. Ziekenhuisradio dj Ivan Brackenbury heeft ondertussen een aanbidder.

3. 3. The Local Millionaire

5 mei 2017 (28 minuten)

Susan Mitchell is dolblij wanneer de lokale zakenman Tony Jackson ziek is geworden en in Brimlington Hospital wordt opgenomen. Kenny vindt een gelijkgestemde en Ian ontmoet zijn aartsvijand.

4. 4. The Health Guru

19 mei 2017 (28 minuten)

Nadat een collega is overleden besluit manager Susan Mitchell dat iedereen gezonder moet leven binnen het ziekenhuis. Ze huurt de bekende voedingsdeskundige Tyler Watt in om te komen helpen.

5. 5. The New Ward

26 mei 2017 (28 minuten)

Susan Mitchell wil dolgraag indruk maken op de lokale politica Helena Steel die de nieuwe ziekenhuisvleugel komt openen. DJ Ivan besluit geld te gaan inzamelen voor de ziekenhuisradio.

6. 6. The Charity Single

2 juni 2017 (28 minuten)

Susan Mitchell besluit een singletje op te nemen om geld mee in te kunnen zamelen voor Brimlington Hospital. De lokale koorleider Neville Burle wordt ingeschakeld maar Susan en Neville worden het niet eens. Ivan moet zien om te gaan met zijn nieuwe apparatuur en Ian krijgt eindelijk erkenning.

Vreselijke serie met Tom Binns die alle vier de hoofdrollen op zich neemt *zucht*.

De humor is voorspelbaar, flauwer dan flauw en simpelweg niet grappig. Zojuist was aflevering 5 erop en daar heb ik me weer doorheen geworsteld maar ik denk niet dat ik aflevering 6 nog ga kijken.