Mijn Series +

The Principal - Seizoen 1 (2015)

Australiƫ

ontwikkeld door Kristen Dunphy en Alice Addison
met Alex Dimitriades, Mirrah Foulkes en Rahel Romahn

Matt Bashir is de nieuwe directeur van de Boxdale Boys High School. Deze school is berucht door de vele gewelddadige incidenten die er plaatsvinden. Bashir is van plan de school een nieuw imago te geven. Wanneer er een moord gepleegd wordt op het schoolterrein komt de school opnieuw in een slecht daglicht te staan. Het is aan Bashir om de school te redden van de ondergang terwijl de politie druk bezig is met het oplossen van de moordzaak.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
avatar van Robbie.T.
Prima serie over een 'moeilijke' middelbare school, die ik toevallig op Netflix tegenkwam. De serie wordt hier en daar weliswaar wat prekerig en het ligt er af en toe wel 'erg dik bovenop', maar de puike acteerprestaties en de constante juiste sfeer in combinatie met het vrij hoge tempo zorgen ervoor dat dit een meer dan goed genietbare serie is.