• 8.985.339 stemmen

The Detour - Seizoen 2 (2017)

Show titel: The Detour

Ontwikkeld door: Samantha Bee en Jason Jones

Met: Jason Jones, Natalie Zea en Liam Carroll

Datum van release: dinsdag 21 februari 2017

Eerst uitgezonden op: TBS (Verenigde Staten)

Plot The Detour

De eigentijdse Nate besluit zijn vrouw Robin en kinderen Delilah en Jared mee te nemen op een road trip. Tijdens hun reis belanden ze echter van de ene ramp in de andere. Als er problemen op de weg zijn zal deze familie ze vinden en er midden in belanden.

Afleveringen Seizoen 2 (2017)

1. 1. The City

21 februari 2017 (22 minuten)

Robin is niet blij met de nieuwe baan van Nate in New York. Ondanks dat besluit de familie toch om Syracuse te verlaten.

2. 2. The Club

21 februari 2017 (22 minuten)

Robin's ex, Carlos, lokt haar mee in haar wilde verleden met een bezoek aan de club waar ze altijd gefeest hebben. Nate wordt jaloers en de kinderen ontmoeten de nieuwe baas van hun vader.

3. 3. The Tub

28 februari 2017 (22 minuten)

Nate en Robin denken er over om nog een kind te nemen. Een doodgewone samenkomst met de buren leidt uiteindelijk tot een thuisbevalling. Delilah ontdekt wat het betekend om het vijfde wiel aan de wagen te zijn.

4. 4. The Court

7 maart 2017 (22 minuten)

Robin probeert een scheiding te bewerkstelligen met Carlos maar hij heeft echter hele andere plannen. Daarnaast wordt ze gedwongen om eerlijk te zijn over haar verleden.

5. 5. The Birth

14 maart 2017 (22 minuten)

Ooit afgevraagd wat er op de avond gebeurde toen de tweeling geboren werd? Hier is een voorproefje: Halloween, een dronken Nate, een ongelukkige Robin en Gene verkleed als Napoleon Dynamite.

6. 6. The Tournament

21 maart 2017 (22 minuten)

Tijdens het taekwondo toernooi van Delilah heeft Nate een heftige discussie met Jared en nog een grotere discussie met Carlos.

7. 7. The Heat

28 maart 2017 (22 minuten)

De Parkers raken gewend aan een ogenschijnlijk normaal New Yorkse routine. Ze worden echter geschaduwd door federale agenten.

8. 8. The Job

4 april 2017 (22 minuten)

Nate vreest ervoor dat hij binnenkort zijn baan gaat verliezen. Hij probeert dan ook een nieuwe klant binnen te slepen en neemt hiervoor zijn familie mee.

9. 9. The Dilemma

11 april 2017 (22 minuten)

Robin bereidt zich voor om voor een lange tijd weg te gaan nu haar verleden haar heeft ingehaald. Nate probeert uit te vogelen wat er verkeerd ging. Delilah en Jared doen hun best tijdens de talentenshow op school.

10. 10. The Trip

18 april 2017 (22 minuten)

Robin en Nate reizen van New York naar Florida in recordtijd. Dit alles om op tijd bij hun kinderen te kunnen komen.

11. 11. The Mule

25 april 2017 (22 minuten)

Robin en Nate zijn nog steeds op weg naar hun kinderen en zorgen ervoor dat al hun fantasieën over actiefilms werkelijkheid worden. Hun kinderen blijken het prima zonder Robin en Nate te doen.

12. 12. The Ass

25 april 2017 (22 minuten)

De familie is weer herenigd maar Robin maakt een catastrofale fout.

avatar van Bubblez

Bubblez

• 1903 berichten

Seizoen 2 vind ik beduidend minder dan de eerste. Erg jammer; de vaart is er een beetje uit en het onzin-gehalte groter. Soms wat onverwachte humoristische uitspattingen, maar verder niet interessant meer.

Ik heb alleen nog de eerste aflevering gezien en hoewel ik erom moest lachen, miste ik wel de 'road trip' die deze serie zo leuk maakte.

Het blijft verneukeratief als je een frisse, nieuwe serie ontdekt en het vervolgseizoen blijkt een schim van het voorgaande. 'The Detour' was al van de schunnige poep- en piesgrappen, maar ze hebben het punt bereikt waarop ik nog vooral plaatsvervangende schaamte voel naar wat Jason Jones en Natalie Zea moesten uitspoken. De grappen zijn onaangenaam hard, terwijl de serie geforceerd doet alsof deze disfunctionele familie Parker schattig is. Het allerirritantste is dat ze het leuke concept - een uit de hand gelopen road trip - laten voor wat het is. 'The Detour' komt alleen terug in de omtrekkende bewegingen die het plot maakt in flashforwards en flashbacks. Nodeloos ingewikkeld voor een serie waarvan het hoogtepunt is dat er een placenta wordt weggeschoten uit de baarmoeder van een dikke vrouw.