ad
  • 8.177.550 stemmen

Beavis and Butt-Head - Seizoen 1 (1993)

Show titel: Beavis and Butt-Head

Seizoenen: 8 seizoenen

Afleveringen: 4

Datum van release: maandag 8 maart 1993

Eerst uitgezonden op: MTV (Verenigde Staten)

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Over Beavis and Butt-Head

Beavis en Butt-Head zijn twee middelbare scholieren, wiens leven draait rond TV, junk food (vooral nachos), winkelcentra, heavy metal muziek, en proberen te "scoren" bij chicks. Tussen hun avonturen in Highland, Texas becommentariëren ze muziekvideo's.

Afleveringen Seizoen 1 (1993)

1. 1. Blood Drive

De jongens proberen geld te verdienen door bloed te doneren. Ze eindigen zonder geld, en met veel minder bloed in hun lichaam dan de bedoeling was.

2. 2. Door-to-Door

Beavis en butt-head gaan de deuren langs om geld op te halen voor de armen. Ze ontmoeten hierbij een dominatrix.

3. 3. Sign Here

Mr. Van Driessen stuurt de jongens op pad om mensen te vinden om een petitie te ondertekenen, tegen de komst van een bonthandelaar.

4. 4. Balloon

De jongens kopen helium ballonen. Ze hopen hiermee dolfijnen mee te kunnen doden bij een dolfijnenshow.

Eerste en gelijk het laatste seizoen totaal niet mijn ding....

avatar van Rogyros

Idem...

avatar van ZAP!

ZAP!

Prachtig. Heerlijk. Geweldig.

Duh-duh-duhhh, duh-duh-du-duuuh, duh-duh-duuuh, duh-duhhh (Smoke on the water). Fire! Fire!

avatar van Joy4ever

Joy4ever

Geweldig jeugdsentiment.

avatar van horizons

horizons

• 1982 stemmen

Puberale onzin die ik toen erg leuk vond.