Mijn Series +

Spaced - Seizoen 1 (1999)

Verenigd Koninkrijk

ontwikkeld door Simon Pegg, Jessica Stevenson en Edgar Wright
met Simon Pegg, Nick Frost en Jessica Hynes

De avonturen van Tim en Daisy, die doen alsof ze een stel zijn om een flat in Marsha Klein's huis te kunnen huren. Onder hen woont gefrustreerde kunstenaar Brian. Ook komen Tim's beste vriend en wapenfanaat Mike en Daisy's vriendin Twist, een gezondheidsfreak, regelmatig binnenvallen.

1. Beginnings
  2. Gatherings
  3. Art
  4. Battles
  5. Chaos
  6. Epiphanies
  7. Ends
avatar van The Oceanic Six
Vermakelijke nonsens, met in de hoofdrol Simon Pegg en Nick Frost, die in diverse films samen de hoofdrol spelen en met een soort humor dat ik erg geestig vind. Spaced haalt niet het niveau van hun betere films, maar is alsnog best amusant. De nerdhumor doet wat denken aan The Big Bang Theory, maar dan wat minder extreem.