Mijn Series +

Callboys - Seizoen 1 (2016)

Belgiƫ
Komedie / Drama

ontwikkeld door Hilde De Laere en Michiel Devlieger
met Matteo Simoni, Stef Aerts en Rik Verheye

Voor wie op zoek is naar betaald mannelijk gezelschap met dat tikje meer, bieden Jay Vleugels, Wesley Biets en Devon Macharis een zekere en veilige oase. De drie bevriende gigolo’s hebben de handen in elkaar geslagen om de sector plat te spelen. Onder de naam ‘Callboys’ en met de hulp van doe-al Randy Paret zijn ze dagelijks te gast in het universum van een vrouw die ze naar best vermogen moeten bevredigen.

1. Ik Denk Dat Ik een Grote Fout Heb Gemaakt
  2. Fonda
  3. Randy Is de Neef
  4. De Vloek
  5. I've Got the Callboys in My House
  6. Een Kleine Beslissing Kan Soms Grote Gevolgen Hebben
  7. Voorzichtig op de Baan!

avatar van JorisTVmeter
Vanaf woensdag 31 oktober herhaling op VIER (België)

avatar van Esteban
Het tweede seizoen gaat van start op 5 september.

Eindelijk! Callboys 2.0 start op donderdag 5 september - vier.be

Ik kijk er in ieder geval naar uit, want in tegenstelling tot wat ik verwacht had, vond ik dit ongelooflijk plezant.

avatar van Kronos
Gisteren de eerste aflevering van seizoen 2 gezien. Hilarisch. Dit eerste seizoen heb ik volledig gemist maar is gelukkig nog te bekijken via Play van Telenet. Snel mijn schade inhalen komende week.