Mijn Series +

Easy - Seizoen 1 (2016)

ontwikkeld door Joe Swanberg
met Dave Franco, Malin Akerman en Orlando Bloom

Deze eclectische anthologieserie volgt diverse inwoners van Chicago door een doolhof van liefde, seks, technologie en cultuur. Neem een kijkje in het leven van de koppels die in deze bruisende stad wonen. Elke aflevering volgt een ander koppel, terwijl je soms koppels uit eerdere afleveringen terug ziet komen. Alle scenes in de serie zijn "semi-geïmproviseerd".

1. The F**King Study
  6. Utopia
  7. Chemistry Read
  8. Hop Dreams
avatar van centurion81
Met nog één aflevering te gaan kan ik constateren dat deze serie redelijke en heel matige afleveringen met elkaar afwisselt. Brewery Brothers en Utopia waren de beste afleveringen tot nu toe, maar ik moet Hop Dreams nog zien

De serie ademt een beetje een big city arty farty links intellectueel hipstersfeertje, wat sowieso niet echt mijn cup of tea is overigens.

Prima om op de crosstrainer in de sportschool te kijken (lang leve de downloadoptie op Netflix!, maar echt warm word ik van het sporten, niet van de serie

avatar van Threeohthree
Keek je Utopia in de sportschool?

Als je warm wil worden is dat iig wel de beste aflevering ja. De kwaliteit verschilt inderdaad erg per episode, maar achteraf kan ik enkel de conclusie trekken dat het gewoon een heerlijk vermakelijke serie is welke bovendien goed in elkaar geknutseld is.

Super artsy fartsy inderdaad, maar in een wereld waar de concurrentie de innovatie weleens de grond in wil boren is dit wat mij betreft een uitstekende toevoeging.

Als je Brewery Brothers goed vond denk ik overigens dat je Hop Dreams ook wel kan waarderen.

avatar van centurion81
Hop Dreams gisteren gezien, was leuk weer dezelfde personages te zien, maar het leidt niet echt ergens toe., ghehe...Het leukste was de openingsscène met de jongens die jarenlang gevolgd werden voor de longitudinale basketbaldocu Hoop Dreams uit 1994.

Tis in onze sportschool niet heeeel makkelijk om mee te kijken met wat je aan het kijken bent op je telefoon wanneer je op de crosstrainer staat gelukkig

avatar van Robbie.T.
Matige serie die naar drama wil neigen, maar niet goed lijkt te weten hoe je dan diepte aan karakters kan meegeven. Het blijft allemaal erg vlak en, zoals we zo vaak zien, mondt het dan maar uit in opvulling met seks. Veel afleveringen bestaan uit te veel zaken die amper dienend zijn voor het verhaal waardoor je als kijker niet lekker in de flow komt. Het acteerwerk is overigens wel in orde, maar de verhaallijnen en met name de uitdieping laat echt nog wel te wensen over. Ik zal binnenkort seizoen 2 eens proberen. Kijken of het beter wordt.

Enorm veel zinloos gekletst over niets. Niet grappig. Pijnlijk. Lafjes. Suffe eindes. Heb nu 5 afleveringen gezien inclusief de Brewery Brothers.