Mijn Series +

'Til Death - Seizoen 2 (2007-2008)

Alternatieve titel: Til Death

ontwikkeld door Josh Goldsmith en Cathy Yuspa
met Brad Garrett, Joely Fisher en Kat Foster

Eddie Stark is één brok cynisme. Hij vindt zichzelf een expert in vrouwen en het huwelijk. Eddie is geschiedenisleraar en past de principes die hij zijn studenten aanleert toe in zijn huwelijk: alles draait om macht, territorium en bezit. Hij beweert dat vrouwen ervan houden om de pret te bederven. Wanneer de pasgetrouwde Jeff en Steph Woodcock naast hem komen wonen, kan Eddie het niet laten om de twintiger Jeff ongevraagd advies te geven over echtelijke twisten. Zijn bemoeizucht zorgt er echter voor dat beide mannen meer dan eens in de clinch raken met hun vrouw.

1. Performance Anxiety
  12. Snip/Duck
  13. Sob Story
  14. Second Marriage Guy
  15. Swimming with the Starks

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.