Mijn Series +

Lee Evans: So What Now? - Seizoen 1 (2001)

Verenigd Koninkrijk

ontwikkeld door Lee Evans
met Lee Evans, Sophie Thompson en Steve O'Donnell

Nadat Lee, een werkloze muzikant, door zijn vrouw Eileen uit huis wordt gezet, besluit hij bij zijn vriend Stuart te gaan wonen. Wanneer Lee het huis van Stuart vernield, door het per ongeluk op te blazen, moeten de twee op zoek naar een nieuw onderkomen. Een ongeluk zit echter in een klein hoekje, en Lee blijkt dit soort ongelukjes van nature aan te trekken. Helaas zijn vooral Stuart en zijn hospita Heather hier de dupe van.

1. Moving Out
  6. Fear of Flying
  7. The Limo
  8. Parole
avatar van Robbie.T.
Als mega fan van Lee Evans (4x naar de UK gevlogen om zijn stand-up show te kunnen bijwonen) kan ik het niet over mijn hart verkrijgen om minder dan 2 sterren te geven voor deze draak van een serie. Lee heeft de serie zelf geschreven maar gaf al in meerdere interviews aan zijn eigen show niet terug te herkennen op het moment van filmen. De studiobazen hadden zijn script herschreven en herschreven totdat er deze ellende uitkwam; een slapstick serie zonder enige diepgang of niveau.
Lee is ontzettend teleurgesteld en zijn fans en overige kijkers ook; wat over is gebleven is namelijk deze uitermate irritante en gewoon niet leuke comedy serie. Gelukkig hebben we altijd zijn stand up shows nog die natuurlijk van ongekende kwaliteit zijn.