Mijn Series +

Futurama - Seizoen 4 (2002-2003)

Animatie / Komedie

ontwikkeld door Matt Groening en David X. Cohen
met de stemmen van Billy West, John DiMaggio en Katey Sagal

In de serie volgen we Fry, een pizzabezorger uit New York die zichzelf per ongeluk invriest op 1 januari 2000 en pas 1000 jaar later, in het jaar 3000, weer wordt ontdooid. De Aarde is in 1000 jaar tijd sterk veranderd. Fry probeert zich staande te houden in deze maffe futuristische wereld. Naast mensen wonen er ook robots en buitenaardse wezens. Naaldbomen, ansjovis en koeien zijn uitgestorven, de Aarde is opgewarmd door het broeikaseffect en weer afgekoeld door de nucleaire winter, Jezus is verrezen en Al Gore is keizer geworden van de maan, waar zich een groot attractiepark bevindt.

1. Kif Gets Knocked Up a Notch
  15. The Farnsworth Parabox
  16. Three Hundred Big Boys
  17. Spanish Fry
  18. The Devil's Hands Are Idle Playthings

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.