• 10.943 nieuwsartikelen
  • 8.998.757 stemmen

Together: Treble Winners (2024)

Documentaire | Miniserie

Show titel: Together: Treble Winners

IMDb beoordeling: 7,5 (968)

Genre: Documentaire

Afleveringen: 6

Speelduur: 4 uur en 28 minuten

Met: Pep Guardiola, Erling Haaland en Kevin de Bruyne

Oorsprong: Verenigd Koninkrijk

Datum van release: dinsdag 2 april 2024

Eerst uitgezonden op: Netflix (Nederland)

• Netflix Bekijk miniserie via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot Together: Treble Winners

Deze docuserie kijkt terug op het recordbrekende seizoen van Manchester City FC in 2022-23, toen de Blues een ongekende prestatie behaalde. De Britse club onder leiding van Pep Guardiola won de 'treble', de Premier League, Champions League en de FA Cup. Een tv-ploeg was het hele jaar aanwezig om achter de schermen het team te volgen.

Afleveringen

1. 1. We Are the Same

2 april 2024 (42 minuten)

Met maar liefst negen doelpunten in vijf wedstrijden zet Erling Haaland als nieuwe aanwinst van Manchester City de toon voor het seizoen 2022-23.

2. 2. We Have to Take Responsibility

2 april 2024 (44 minuten)

Door een overwinning in de eerste Manchester-derby van het seizoen komen de Blues tegenover rivaal Arsenal te staan in een spannende titelwedstrijd in de Premier League.

3. 3. I Want My Warriors

2 april 2024 (43 minuten)

Na het verlies tegen Southampton waarmee City de kansen in de EFL Cup verspeelde, voert trainer Pep Guardiola de druk op.

4. 4. We Can Beat Them All

2 april 2024 (44 minuten)

5. 5. Do You Want to Play in the Final?

2 april 2024 (46 minuten)

City is zeker van de dubbel nadat ze de Premier League-titel hebben veroverd op Arsenal en de eerste FA Cup-finale ooit in een Manchester-derby hebben gewonnen.

6. 6. We’re Going to Win

2 april 2024 (49 minuten)

Manchester City speelt tegen Inter Milan in de intense finale van de UEFA Champions League in Istanbul en verovert de continentale treble.

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.