Mijn Series +

Norskov - Seizoen 1 (2015)

Denemarken
Misdaad / Drama

ontwikkeld door Dunja Gry Jensen
met Thomas Levin , Claus Riis Østergaard en Anne Sofie Espersen

Norskov, een industrieel havenstadje in het noorden van Denemarken, vecht voor zijn toekomst. Een groeiend drugsprobleem onder de jongeren vormt een bedreiging. Detective Tom Noack keert na 20 jaar terug naar zijn geboorteplaats om het drugscircuit aan te pakken. Wanneer blijkt dat de criminaliteit veel dichter bij huis is dan aanvankelijk gedacht, belandt Noack in een tweestrijd tussen vriendschap en werk.

1. Tom Vender Hjem
  10. Hjerte og Stjerne

avatar van Decec
Spannend serie...

avatar van DjFrankie
Idd spannende serie, weer top Scandinavië. ?

avatar van hoffhaan
Moet er nog inkomen eerste aflevering voldoende. Kijken wat de volgende afleveringen gaan doen.
3.0

avatar van hoffhaan
Naar het einde toe wordt de serie beter, echter de serie oogt wat traag. Jammer van het open einde zodat er weer een vervolg komt. Ik hou meer van een afgerond verhaal, omdat je bij de volgende serie die je mogelijk pas een jaar later of nog veel later ziet, je niet meer weet waar het over ging en de karakters en personages niet meer kent. 3.0/3.5.

avatar van DjFrankie
hoffhaan schreef:

Klopt als een bus. Ben nu met seizoen 2 bezig en weet niet meer hoe het verhaal liep. Langzaam komt het terug.

avatar van cmr46
We zullen zien bij 2, is allemaal matig in het begin.

avatar van cmr46
Wat een matige serie, ben er denk ik mee klaar.