ad
  • 8.148.514 stemmen

Norskov - Seizoen 1 (2015)

Show titel: Norskov

IMDb beoordeling: 7,1 (777)

Seizoenen: 2 seizoenen

Afleveringen: 10

Datum van release: maandag 21 september 2015

• Netflix Bekijk seizoen 1 via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Norskov

Afleveringen Seizoen 1 (2015)

1. 1. Tom Vender Hjem

Norskov is een noodlijdend stadje waar drugs voor grote problemen zorgt maar burgemeester Martin Kierkegaard is vastbesloten om de toekomst van zijn dorp te redden. Hij huurt Tom Noack, ooit inwoner van Norskov en nu detective, in om de overheersende drugscriminaliteit terug te dringen.

2. 2. Dianas Søn

Een tragedie brengt Tom en Bondy dichter bij elkaar, maar Oliver is nog steeds even onbereikbaar. Intussen levert Toms onderzoek aanwijzingen naar een gevaarlijke drugsdealer op. En aangezien hij weet dat de cocaïne die in de stad wordt verhandeld onversneden is, ziet hij een verband.

3. 3. Olivers Far?

Oliver heeft de grootste moeite om alles op een rijtje te houden. Tom is vastbesloten hem te blijven steunen. Ondertussen zorgt Bondy ervoor dat Martins havenproject weer doorloopt, waar hij hem zeer dankbaar voor is. Uit Toms onderzoek blijkt dat er een mogelijke verdachte in Norskov is komen wonen.

4. 4. Jackie Noack

Een geheim zorgt voor een conflict voor Tom terwijl tegelijkertijd het lijkt alsof zijn zaak veel verder reikt dan gedacht. Intussen staat het huwelijk tussen Jackie en Martin op springen nadat hun verleden hen heeft ingehaald. De Deense Minister van Onderwijs komt naar Norskov om Martins plannen het groene licht te geven.

5. 5. Martins Fortrydelse

Martin deelt zijn geheim met Oliver terwijl Tom iets ziet waar hij spijt van krijgt. Met nog een maand voor zijn onderzoek, besluit Tom achter dé vermoedelijke drugsbaron aan te gaan. Martins project is een groot succes en de hele stad is erbij als de eerste schep de grond in gaat.

6. 6. Toms Mistanke

Het verhaal over Olivers echte vader staat in alle kranten en daar heeft hij het binnen en buiten de ijshockeyring erg moeilijk mee. Jackie heeft het op haar beurt zwaar met de stopgezette adoptie. Tom denkt ondertussen dat een bekende uit de stad de drugsbaron kan zijn.

7. 7. Bondens Nevø

Toms onderzoek lijkt op niets uit te lopen totdat afluisteropname nieuwe aanwijzingen bieden. Oliver is school zat en vindt een plek als stagiair. Martin woont inmiddels alleen en op zijn werk gaat het niet veel beter.

8. 8. Olivers Kamp

Oliver krijgt dubieuze informatie te zien met mogelijk desastreuze gevolgen. Toms onderzoek begint tot zijn grote opluchting eindelijk wat resultaat op te leveren. Intussen biedt de onbetrouwbare Bondy zijn hulp aan Martin waardoor de kloof tussen hem en Jackie nog groter wordt.

9. 9. Caspers Drøm

De drugs staat op het punt verscheept te worden en Tom wacht het juiste moment af om toe te slaan. Oliver twijfelt nog steeds of hij de dubieuze informatie met Tom moet delen. Martins energiecentrale gaat eindelijk draaien en Jackie moet beslissen aan wiens kant ze staat.

10. 10. Hjerte og Stjerne

Martin moet aftreden als burgemeester maar thuis lijken de zaken juist beter te gaan. Jackie is terug en ook Oliver komt weer thuis wonen. Maar dan komt er een geheim aan het licht waardoor Oliver compleet over zijn toeren gaat.

avatar van Decec

Decec

Spannend serie...

avatar van DjFrankie

DjFrankie

Idd spannende serie, weer top Scandinavië. ?

avatar van hoffhaan

hoffhaan

• 2036 stemmen

Moet er nog inkomen eerste aflevering voldoende. Kijken wat de volgende afleveringen gaan doen.

3.0

avatar van hoffhaan

hoffhaan

• 2036 stemmen

Naar het einde toe wordt de serie beter, echter de serie oogt wat traag. Jammer van het open einde zodat er weer een vervolg komt. Ik hou meer van een afgerond verhaal, omdat je bij de volgende serie die je mogelijk pas een jaar later of nog veel later ziet, je niet meer weet waar het over ging en de karakters en personages niet meer kent. 3.0/3.5.

avatar van DjFrankie

DjFrankie

hoffhaan schreef:

Klopt als een bus. Ben nu met seizoen 2 bezig en weet niet meer hoe het verhaal liep. Langzaam komt het terug.

avatar van cor1946

cor1946

We zullen zien bij 2, is allemaal matig in het begin.

avatar van cor1946

cor1946

Wat een matige serie, ben er denk ik mee klaar.