Mijn Series +

Norskov - Seizoen 2 (2017)

Denemarken
Misdaad / Drama

ontwikkeld door Dunja Gry Jensen
met Daniel Bevensee, Mette Marckmann en Marijana Jankovic

Norskov, een industrieel havenstadje in het noorden van Denemarken, vecht voor zijn toekomst. Een groeiend drugsprobleem onder de jongeren vormt een bedreiging. Detective Tom Noack keert na 20 jaar terug naar zijn geboorteplaats om het drugscircuit aan te pakken. Wanneer blijkt dat de criminaliteit veel dichter bij huis is dan aanvankelijk gedacht, belandt Noack in een tweestrijd tussen vriendschap en werk.

1. Claudia
  2. Oliver
  3. Martin
  4. Jackie
  5. Tom
  6. Casper
avatar van DjFrankie
Eigenlijk een slap 2de deel. Verhaal stelt weinig voor, nauwelijks actie. Eerste deel was erg goed 2de deel matig. Lijkt wel of dit er snel tussendoor moest met 6 afleveringen. Deel 3 is ook onderweg zag ik.