Mijn Series +

Nip/Tuck - Seizoen 2 (2004)

ontwikkeld door Ryan Murphy
met Dylan Walsh, Julian McMahon en Joely Richardson

Sean McNamara en Christian Troy hebben samen een praktijk die gespecialiseerd is in plastische chirurgie. Dagelijks krijgen zij allerlei soorten patiënten over de vloer, die iets aan zichzelf willen laten veranderen. Het gaat hier dan om simpele facelifts, maar ook om complete geslachtsveranderingen. Sean is een rustige familieman die in het dagelijkse leven probeert om te gaan met de problemen in zijn gezin. De relatie met zijn vrouw loopt niet lekker en hij heeft vaak problemen met zijn tienerzoon. Christian is eigenlijk het tegenovergestelde van Sean. Hij geeft alleen om geld, vrouwen en seks. Ook is hij iets minder nauwkeurig in de operatiekamer, waardoor de twee mannen nogal eens voor problemen komen te staan.

1. Erica Noughton
  13. Oona Wentworth
  14. Trudy Nye
  15. Sean McNamara
  16. Joan Rivers

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.