Mijn Series +

The Unit - Seizoen 4 (2008-2009)

Actie / Drama

ontwikkeld door David Mamet
met Dennis Haysbert, Scott Foley en Max Martini

The Unit is een organisatie van de US Army, die te vergelijken is met Delta Force. Aan het hoofd staat kolonel Tom Ryan. De eenheid zelf bestaat uit sergeant-majoor Jonas Blane en zijn sergeanten Mack Gerhardt, Bob Brown, Charles Grey en Hector Williams. Hun werk is topgeheim, waardoor zelfs hun vrouwen niet weten waar ze mee bezig zijn. Vanaf 2009 is er een nieuwe teamlid bijgekomen genaamd Sam McBride, hij is het jongste lid van de eenheid. The Unit gaat over hun missies in het buitenland en de impact die dit heeft op hun leven, vrouwen en vriendinnen.

1. Sacrifice
  19. Whiplash
  20. Chaos Theory
  21. Endgame
  22. Unknown Soldier

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.