Mijn Series +

Being Erica - Seizoen 1 (2009)

Canada
Komedie / Drama

ontwikkeld door Jana Sinyor
met Erin Karpluk , Michael Riley en Reagan Pasternak

Wat als je op een dag wakker wordt en tot het besef komt dat je leven anders is gelopen dan je gehoopt had? Dit overkomt de 32-jarige Erica Strange. Net ontslagen, gedumpt door haar vriendje en ontevreden over de meeste keuzes die ze gemaakt heeft, neemt Erica de hulp aan van de mysterieuze therapeut Dr. Tom. Vanaf dat moment neemt haar leven een verrassende wending, want Dr. Tom neemt Erica mee terug in de tijd.

1. Dr. Tom
  11. She's Lost Control
  12. Erica the Vampire Slayer
  13. Leo
avatar van Bubblez
Tja, Being Erica. Ik heb alle seizoenen laatst nog eens gekeken. Ik hou simpelweg van tijdreizen in films en series, en in deze serie is dat perfect gedaan. Erin Karpluk is een zeer aimabele actrice, perfect voor de rol van Erica. Vooral de eerste drie seizoenen zijn erg goed, later wordt het iets minder. Het mag dan een hoog Net5-(lees: vrouwen) gehalte hebben; ik vind het erg goed bedacht en tot uitvoering gebracht.