ad
  • 8.143.495 stemmen

¿Quién Mató a Sara? - Seizoen 2 (2021)

Show titel: ¿Quién Mató a Sara?

Seizoenen: 2 seizoenen

Afleveringen: 8

Datum van release: woensdag 19 mei 2021

• Netflix Bekijk seizoen 2 via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

¿Quién Mató a Sara?

Afleveringen Seizoen 2 (2021)

1. Aflevering 1

Álex lijkt weer naar de gevangenis te moeten als er een lijk in zijn achtertuin wordt gevonden. Hij zoekt Sara's psychiater op om zijn onschuld te bewijzen.

2. Aflevering 2

Lorenzo gaat ermee akkoord de advocaat van Álex te zijn. Mariana besluit wat ze met Elroy gaat doen. Elisa wordt het slachtoffer van Álex' aanval op César.

3. Aflevering 3

Álex' obsessie met wraak zet Elisa ertoe aan een keuze te maken. Moncho breekt in het huis van Chema en Lorenzo in. Sara ontdekt iets schokkends over zichzelf.

4. Aflevering 4

Na zes maanden ontdekt Álex de identiteit van het lijk in zijn achtertuin. Ondertussen is César verdwenen en komt Elisa terug uit Europa.

5. Aflevering 5

Álex helpt Lorenzo en Chema met de nasleep van wat er in hun huis is gebeurd. Sergio heeft het gemunt op Elisa om César pijn te doen. Nicandro ontmoet Marifer.

6. Aflevering 6

Een agent verschijnt in Lorenzo's kantoor en informeert naar Moncho. Marifer vertelt Nicandro over haar plan om haar moeder op te sporen. Álex probeert Elisa te vinden.

7. Aflevering 7

De relatie tussen Sara en Marifer wordt in flashbacks onthuld. Moncho's broer neemt wraak. Nicandro levert Álex het ultieme bewijs van Sara's dubbelleven.

8. Aflevering 8

Een videoband die was verstopt in Sara's kast wordt een belangrijk bewijsstuk waardoor alle partijen beseffen dat ze de moordenaar in de verkeerde hoek hebben gezocht.

avatar van lang pee

lang pee

Seizoen 1 was al zeer matig, maar seizoen 2 is echt belachelijk en helemaal ongeloofwaardig. De plotwendingen zijn niet te volgen, heb wel eens goed gelachen, omdat het zo ongeloofwaardig was, nee als er een derde seizoen komt, is het niet meer voor mij......zwakke boel

avatar van Black Math

Black Math

Ik sluit me aan bij het bovenstaande bericht. Het eerste seizoen was al ongeloofwaardig, dit seizoen gaat er flink overheen qua ongeloofwaardigheid. Hint: er zijn zoveel karakters met een motief om Sara te vermoorden, maar degene die het minste motief heeft (een stomme ruzie) is uiteindelijk de dader. Of toch niet? Want de laatste vijf minuten laten (net als de laatste minuten van het vorige seizoen) een plotwending zien die alles 180 graden omdraait. Alles maar om een reden te hebben voor een derde seizoen dat zonder twijfel nog meer ongeloofwaardig is. De koe moet uitgemolken worden tot het bot. 1*.