Mijn Series +

Heel Holland Bakt - Seizoen 8 (2020-2021)

Nederland
Spelprogramma

ontwikkeld door Jan Slagter
met André van Duin, Janny van der Heijden en Robèrt van Beckhove

Het programma Heel Holland Bakt gaat op zoek naar Nederlands meest getalenteerde thuisbakker. Gedurende acht weken nemen tien gepassioneerde amateurbakkers het tegen elkaar op. Wie wordt de beste thuisbakker van Nederland? Onder toeziend oog van de professionele jury worden de bakfanaten getest op alle disciplines binnen de bakkerswereld; van meringue tot appeltaart, van brood tot hartige taart. De jury bestaat uit meester patissier Robèrt van Beckhoven en succesvol culinair publicist Janny van der Heijden. Alle creaties van de amateurbakkers worden door dit kritische en perfectionistische duo beoordeeld.

1. Cake
  2. Nieuwjaarsreceptie
  3. Ingewikkeld
  4. Europa
  5. Koek
  6. Vorstelijk
  7. Halve Finale
  8. Finale

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.