Mijn Series +

The Equalizer - Seizoen 1 (2021)

Drama / Misdaad

ontwikkeld door Andrew Marlowe en Terri Miller
met Queen Latifah, Chris Noth en Liza Lapira

Robyn McCall, een raadselachtige Afro-Amerikaanse vrouw met een mysterieuze achtergrond, gebruikt haar uitgebreide vaardigheden om mensen te helpen die nergens anders heen kunnen. McCall komt het meest over als een gemiddelde alleenstaande moeder die stilletjes haar tienerdochter grootbrengt. Maar voor een paar vertrouwde mensen is ze "The Equalizer" - een anonieme beschermengel en verdediger van de onderdrukten, die ook hardnekkig is in haar streven naar persoonlijke verlossing.

1. Aflevering 1
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10

avatar van The Oceanic Six
Hebben ze hier serieus nu een vrouwelijke versie van gemaakt?

*diepe zucht*