Mijn Series +

Young Rock - Seizoen 1 (2021)

ontwikkeld door Nahnatchka Khan en Dwayne Johnson
met Adrian Groulx, Bradley Constant en Uli Latukefu

De serie volgt het leven van Dwayne Johnson van preteenjaren tot jonge volwassenheid. Hij groeit op in Honolulu waar hij als tiener zowat elke week gearresteerd werd. Vervolgens verhuist hij naar Nashville waar hij opnieuw in de problemen komt. Tijdens zijn middelbare schooljaren maakt hij furore als footballspeler bij de University of Miami. Met zijn 1.93m en een gewicht van ruim 100 kg als 15-jarige intimideerde Dwayne Johnson de studenten van elk van de vier middelbare scholen die hij bezocht bij de frequente verhuizingen. Maar zelfs een gigantische tiener heeft zijn eigen onzekerheden.

1. Working The Gimic
  2. On The Road Again
  3. Forward, Together
  4. Check Your Head
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
  • volgende aflevering: dinsdag 16 maart (aflevering 4)

avatar van Kos
Kos