Mijn Series +

Belgiƫ
Talkshow / Documentaire
Miniserie, 180 minuten

met Gilles De Coster, Peter Hartoch en Michel Jordens

Gilles De Coster duikt in de coulissen van misdaad en Justitie en verschijnt voor de rechter. Voor acht strafrechters, meer bepaald. Vier weken lang schuiven zij aan om te praten over leven en werk. Ze bekleden een unieke, beslissende machtspositie binnen Justitie. Ze oordelen onpartijdig over schuld, onschuld en strafmaat. Met hun verdict, van vrijspraak tot levenslang, hebben ze een immense impact op het leven van beklaagden, slachtoffers en nabestaanden, en bij uitbreiding op onze samenleving.

1. In Eer en Geweten
  2. Beschuldigde, Sta Op
  3. Schuld en Boete
  4. Laatste Oordeel
  • volgende aflevering: dinsdag 19 januari (aflevering 3)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.