Mijn Series +

The Bay - Seizoen 2 (2021)

Verenigd Koninkrijk
Drama / Misdaad

ontwikkeld door Catherine Oldfield
met Morven Christie, Jonas Armstrong en Chanel Cresswell

Na het aanpakken van de gevolgen van haar acties van vorig jaar, krijgt rechercheur Lisa Armstrong de kans om op te treden wanneer ze wordt gevraagd om te helpen bij een schokkende moordzaak. De spanningen lopen hoog op terwijl Lisa worstelt om haar werk te doen en ze de bevelen opvolgt van haar voorheen lager geplaatste collega, rechercheur Med Kharim. De zaak is complex, met kwetsbare getuigen en geen duidelijk motief. Terwijl het team een aantal belangrijke aanwijzingen begint te onderzoeken, is Lisa geschokt door de komst van een bekende uit haar verleden.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
  • volgende aflevering: woensdag 20 januari (aflevering 1)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.