Mijn Series +

Miljuschka's Food Trucks (2015)

Nederland
Reality
Miniserie, 157 minuten

met Miljuschka Witzenhausen

Miljuschka reist af naar Amerika om ter plekke de uitgebreide food truck scene te ontdekken. Amerika is bij uitstek het land waar food trucks al onderdeel zijn van het dagelijks leven. Miljuschka ontmoet de interessante mensen achter de trucks en ontdekt via hen de meest bijzondere, uitbundige en originele gerechten waarvan je gaat watertanden als je er alleen al naar kijkt. Uiteraard zet zij overal haar tanden in en likt ze haar vingers af bij gerechten als jambalaya on a stick, double dose cupcakes, de BBQ-klassieker brisket en baby bad ass burgers.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6

avatar van brawljeff
Leuke documentairereeks, die helaas geen vervolg gekregen heeft. Streetfood, en dan met name uit Amerika, interesseert mij enorm. Miljuschka is een leuke en prettige presentatrice, maar je merkt bij deze reeks dat zij nog wel wat moeite heeft om dat vloeiend te doen. Ik weet niet of het aan Disney+ lag, maar ook het geluidskwaliteit en het volume vlogen alle kanten uit. De reeks voelt door dit soort puntjes soms wat amateuristisch over. Ik vond het ook wat onnodig dat er veel restaurants bezocht werden.

avatar van ZAP!
Dat lag denk ik aan Disney+, brawljeff, op 24Kitchen heb ik daar niks van gemerkt...