Mijn Series +

Firefly Lane - Seizoen 1 (2021)

Drama / Romantiek

ontwikkeld door Maggie Friedman
met Katherine Heigl, Sarah Chalke en Beau Garrett

Het verhaal van Tully en Kate, twee onwaarschijnlijke vrienden van hun ontmoeting in 1974 tot heden. Kate, het introverte meisje, en Tully, het coolste meisje op school, vormen een band die elke mijlpaal in hun leven doorstaat en leidt tot een tragedie in het heden. Hun verhaal begint in de 8e klas, wanneer Tully verhuist naar een huis aan Firefly Lane, naast Kate. Hoewel ze nieuw is in de stad, wordt Tully een van de meest populaire meisjes op school, dus het komt als een verrassing voor de onpopulaire Kate als Tully vrienden met haar wil zijn.

1. Hello Yellow Brick Road
  2. Oh! Sweet Something
  3. Dancing Queens
  4. Love Is a Battlefield
  5. Sweet Child O’ Mine
  6. Dirty Laundry
  7. Total Eclipse of the Hart
  8. Mawaige
  9. You Say It’s Your Birthday?!
  10. Auld Lang Syne

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.