Mijn Series +

Call Me Kat - Seizoen 1 (2021)

ontwikkeld door Darlene Hunt
met Mayim Bialik, Swoosie Kurtz en Kyla Pratt

Kat is een 39-jarige vrouw die elke dag strijdt tegen de samenleving en haar moeder om te bewijzen dat je niet alles kunt hebben wat je wilt - en toch gelukkig kunt zijn. Er werd van Kat verwacht dat ze ondertussen getrouwd zou zijn en kinderen zou hebben, maar om vele redenen is ze nog steeds vrijgezel - wat ze prima vindt. Ze besluit het geld dat haar ouders hadden gespaard voor haar bruiloft te gebruiken om een kattencafé te openen in Louisville, Kentucky. Samen met Kat in het café werkt Randi, een zelfverzekerde millennial en Phil, die het onlangs uitmaakte met zijn partner. Hoewel Kat haar onafhankelijkheid viert, kunnen haar plannen in de war worden geschopt wanneer haar voormalige geliefde en goede vriend, Max, terugkeert naar de stad en een baantje neemt als barman aan de overkant van de straat.

1. Plus One
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10
  • volgende aflevering: donderdag 21 januari (aflevering 4)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.