Mijn Series +

Tribes of Europa - Seizoen 1 (2021)

Duitsland
Actie / Avontuur

ontwikkeld door Quirin Berg, Max Wiedemann en Maximilian Vetter
met Emilio Sakraya, Henriette Confurius en David Ali Rashed

Van het Europa zoals we dat we nu kennen, is in het jaar 2074 niets meer over. Het continent is door de jaren heen veranderd in een groot chaotisch broeinest van gewelddadige conflicten, waarin verschillende volkeren op de totale macht azen. Duitse stammen hebben het tussen de brokstukken aan de stok met de Engelsen. De broers Kiano en Elja raken samen met hun zus Liv betrokken bij de bloederige oorlog. Lukt het ze om bij elkaar te blijven, of moeten ze elk hun eigen pad volgen om heelhuids uit de strijd te komen?

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6

avatar van tbouwh
Dat shot van een soort donkere materie in combi met die kubus doet een deelse echo van Dark vermoeden.