Mijn Series +

Home for Christmas - Seizoen 2 (2020)

Alternatieve titel: Hjem til Jul

Noorwegen
Komedie / Drama

ontwikkeld door Trond Kvernstrøm, Christian Steen en Anders Tangen
met Ida Elise Broch, Arthur Hakalahti en Hege Schøyen

Men volgt Johanne wederom in december, terwijl ze ware liefde najaagt. Terwijl haar familie en de wereld om haar heen weg dreigen te vallen, moet ze op zoek naar echte liefde.

1. Love You, Love You Not
  2. Sweet Revenge
  3. Stuck in the Past
  4. Christmas Speed Dating
  5. The Perfect Date
  6. Christmas Chaos

avatar van Bubblez
Wat een heerlijk seizoen toch weer. In één keer uitgekeken. Het blijft origineel en erg sfeervol.
Aflevering vier, die allergie aanval, was beangstigend en geniaal ineen.
Hier kan geen enkele kerstfilm tegenop.

avatar van joy4ever
Ik sluit me helemaal aan bij Bubblez. Wat een heerlijke film. Soms heel erg ongemakkelijk, haha, maar bovenal super lief. En wat een schatje is Johanne