Mijn Series +

Home for Christmas - Seizoen 1 (2019)

Alternatieve titel: Hjem til Jul

Noorwegen
Komedie / Drama

ontwikkeld door Trond Kvernstrøm, Christian Steen en Anders Tangen
met Ida Elise Broch, Arthur Hakalahti en Hege Schøyen

Johanne is 30 jaar oud en is de enige onder haar vrienden en familie zonder partner. De voortdurende opmerkingen over haar alleenstaande leven en de verwachtingen van de samenleving van de perfecte familiekerstmis beginnen haar keel uit te hangen. Johanne begint een 24-daagse jacht op een partner om met Kerstmis mee naar huis te brengen.

1. Den Store Juleløgnen
  2. Seriøs Dating
  3. Sugar Baby? Sugar Daddy?
  4. Julebordflørt
  5. Hjertesorg
  6. Den Store Julefinalen
avatar van Niles
Meest innemende hoofdrolspeelster sinds Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain. Tip: zet wel audio op oorspronkelijke Noorse taal.

avatar van Esteban
Er is een film of serie (of beide) met exact dezelfde premise. Ik kan er maar niet opkomen. Maar dit ziet er, in tegenstelling tot Merry Happy Whatever (ugh), gelukkig wél grappig uit.

Niles schreef:

Eens. Schrok al toen het niet sync liep.

En ook eens over de hoofdrolspeelster, naast een prachtige vrouw ook heerlijk charmant.

avatar van Bubblez
Wat een heerlijke serie. Perfect eind, love it!
Fijne acteurs, goede soundtrack en bovenal sfeervol.

avatar van joy4ever
Wat een prachtige vrouw . Alleen jammer van die super lelijke tattoo's op haar rug. Verder een heerlijke serie.