Mijn Series +

The Wilds - Seizoen 1 (2020)

Drama / Thriller

ontwikkeld door Sarah Streicher
met Sophia Ali, Shannon Berry en Jenna Clause

Na een vliegtuigongeluk strand een groep tienermeiden met radicaal verschillende achtergronden op een afgelegen, onbewoond eiland. Naarmate ze meer over elkaar te weten komen, de geheimen die ze bewaren en de trauma's die ze hebben doorstaan, ontstaan er verbintenissen maar ook onenigheden. Ze zijn zich er echter niet van bewust dat ze per toeval op het eiland zijn gestrand. Ze zijn zojuist het onderwerp geworden van een sociaal experiment.

1. Aflevering 1
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10
  • dit seizoen is vanaf vrijdag 11 december te zien op Amazon Prime Video

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.