Mijn Series +

A Suitable Boy - Seizoen 1 (2020)

Verenigd Koninkrijk

ontwikkeld door Aradhana Seth, Andrew Davies, Lydia Dean Pilcher, Will Johnston, Laura Lankester, Mira Nair, Faith Penhale, Mona Qureshi en Vikram Seth
met Tanya Maniktala, Ishaan Khatter en Tabu

De serie volgt de avonturen van vier grote families in Noord-India in 1951. India is net onafhankelijk en het land is bezig met de voorbereidingen voor de eerste verkiezingen. Tegen deze achtergrond is de universiteitsstudente Lata vastbesloten haar eigen weg naar onafhankelijkheid te bewandelen. Ze verwerpt de pogingen van haar moeder om voor haar "een geschikte jongen" te vinden om te trouwen. Ondertussen is de eigenzinnige jongeman Maan, verbonden met Lata door het huwelijk van hun broers en zussen, een schande voor zijn vader die politicus is. Hij raakt geobsedeerd door de mooie courtisane Saaeda Bai.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.