Mijn Series +

Ráðherrann - Seizoen 1 (2020)

Alternatieve titel: The Minister

IJsland

met Ólafur Darri Ólafsson, Anita Briem en Þuríður Blær Jóhannsdóttir

Benedikt Ríkardsson blaast een nieuwe wind door de IJslandse politiek. In de verkiezingsstrijd roept hij de IJslanders op om massaal te gaan stemmen - hij zal zijn winst alleen aanvaarden als 90% van de bevolking naar de stembus gaat. Zijn radicale politieke standpunten bezorgen Ríkardsson de steun van het IJslandse volk. Het politieke establishment wordt omvergeblazen. Benedikt wordt leider van de Onafhankelijke Partij en IJslands minister-president. Wat de natie echter niet weet is dat Benedikt lijdt aan een bipolaire stoornis. Door de stoornis voor de buitenwereld te verbergen of juist te misbruiken brengen ministers en medestanders de stabiliteit van de regering en hun privélevens in gevaar.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.