Mijn Series +

9-1-1 - Seizoen 4 (2021)

Drama / Actie

ontwikkeld door Ryan Murphy, Brad Falchuk en Tim Minear
met Angela Bassett, Peter Krause en Aisha Hinds

9-1-1 onderzoekt de ervaringen van de politie, ambulancepersoneel en brandweerlieden die onder hoge druk moeten werken. Onder de meest extreme omstandigheden komen zij terecht in beangstigende, schokkende en hartverscheurende situaties. Daarnaast hebben zij natuurlijk ook nog een eigen privéleven. Het is dan ook vaak lastig om dit werk te combineren met hun eigen leven. Onder andere agente Athena Grant, commissaris Bobby Nash en brandweerman Evan "Buck" Buckley riskeren elke dag weer hun eigen leven om dat van anderen te kunnen redden.

1. The New Abnormal
  15. Aflevering 15
  16. Aflevering 16
  17. Aflevering 17
  18. Aflevering 18
  • volgende aflevering: 18 januari 2021 (aflevering 1)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.