Mijn Series +

9-1-1 - Seizoen 3 (2019-2020)

Drama / Actie

ontwikkeld door Ryan Murphy, Brad Falchuk en Tim Minear
met Peter Krause, Angela Bassett en Oliver Stark

9-1-1 onderzoekt de ervaringen van de politie, ambulancepersoneel en brandweerlieden die onder hoge druk moeten werken. Onder de meest extreme omstandigheden komen zij terecht in beangstigende, schokkende en hartverscheurende situaties. Daarnaast hebben zij natuurlijk ook nog een eigen privéleven. Het is dan ook vaak lastig om dit werk te combineren met hun eigen leven. Onder andere agente Athena Grant, commissaris Bobby Nash en brandweerman Evan "Buck" Buckley riskeren elke dag weer hun eigen leven om dat van anderen te kunnen redden.

1. Kids Today
  15. Eddie Begins
  16. The One That Got Away
  17. Powerless
  18. What's Next?
  • volgende aflevering: morgen om 20:35 uur (aflevering 11, FOX)
Eerste drie afleveringen waren eigenlijk een rampenfilm over een Tsunami en die waren echt goed.