Mijn Series +

9-1-1: Lone Star - Seizoen 2 (2021)

ontwikkeld door Brad Falchuk, Ryan Murphy en Tim Minear
met Rob Lowe, Liv Tyler en Jim Parrack

Owen Strand is een geraffineerde brandweerman uit Manhattan. Hij is de enige overlevende van zijn kazerne tijdens de aanslag van 11 september 2001. Aangezien hij bekend is met het proces van wederopbouw besluit hij samen met zijn zoon naar Austin te verhuizen om een brandweerkazerne te helpen herbouwen. Daarnaast moet hij proberen een evenwicht te vinden tussen het redden van degenen die het meest kwetsbaar zijn en het oplossen van de problemen in zijn eigen leven.

1. Back in the Saddle
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10
  • volgende aflevering: 18 januari 2021 (aflevering 1)
Gelukkig toch een 2de seizoen.