Mijn Series +

Perdida - Seizoen 1 (2020)

Alternatieve titel: Stolen Away

Spanje
Drama / Thriller

ontwikkeld door Natxo López, Ruth García en David Oliva
met Daniel Grao, Carolina Lapausa en Melani Olivares

Op een dag verdwijnt op mysterieuze wijze een 5-jarig meisje, Soledad, in Valencia, zonder een spoor achter te laten. 13 jaar later wordt de vader van het meisje, Antonio, gearresteerd in Bogotá, Colombia met anderhalve kilo cocaïne in zijn maag. Antonio zoekt nog steeds naar zijn ontvoerde dochter en wil naar de gevangenis worden gestuurd in Colombia om haar verblijfplaats te achterhalen. Dit zet een reeks gebeurtenissen in gang die veel mensen treft.

1. El Español
  9. Ibague
  10. Cambalaches
  11. Padre

avatar van TorresII
Vrij aardige Spaans-Colombiaanse serie. Heb me wel vermaakt. Het acteren was niet altijd Emmy-waardig, hier en daar iets van over-acting, maar heeft me niet al teveel gestoord. Het grootste gedeelte vd serie speelt zich af in Bogota (Colombia), met wat scènes in Spanje (Valencia). Het verhaal wordt redelijk uitgewerkt, al blijven er wel een aantal losse puntjes over. Maar al met al prima serie.