• 8.985.835 stemmen

Perdida - Seizoen 1 (2020)

Alternatieve titel: Stolen Away

Ontwikkeld door: Natxo López, Ruth García en David Oliva

Met: Daniel Grao, Carolina Lapausa en Melani Olivares

Oorsprong: Spanje

Datum van release: dinsdag 14 januari 2020

Eerst uitgezonden op: Antena 3 (Spanje)

Plot Perdida

Op een dag verdwijnt op mysterieuze wijze een 5-jarig meisje, Soledad, in Valencia, zonder een spoor achter te laten. 13 jaar later wordt de vader van het meisje, Antonio, gearresteerd in Bogotá, Colombia met anderhalve kilo cocaïne in zijn maag. Antonio zoekt nog steeds naar zijn ontvoerde dochter en wil naar de gevangenis worden gestuurd in Colombia om haar verblijfplaats te achterhalen. Dit zet een reeks gebeurtenissen in gang die veel mensen treft.

Afleveringen Seizoen 1 (2020)

1. 1. El Español

14 januari 2020 (47 minuten)

Antonio laat zich in Colombia arresteren zodat hij de ontvoerder van zijn dochter kan opsporen. Maar zijn pro-Deoadvocate probeert hem uitgeleverd te krijgen aan Spanje.

2. 2. Un Hombre Previsor

21 januari 2020 (45 minuten)

Antonio probeert aan te pappen met ontvoerder Cruz, maar wordt elke keer in elkaar geslagen. Zijn moeder en zijn ex-vrouw Inma proberen zijn verdwijning op te helderen.

3. 3. Teo

28 januari 2020 (49 minuten)

Ooit probeerde Angelita een zwangere cliënte te redden. Uiteindelijk adopteerde ze de baby na de zelfmoord van de moeder. In de gevangenis krijgt Antonio goed nieuws.

4. 4. Reencuentros

4 februari 2020 (47 minuten)

Antonio legt contact met Cruz, die hem nieuwe informatie geeft over zijn ontvoerde dochter Soledad. Inma komt naar zijn hoorzitting en blijft om de zaak te onderzoeken.

5. 5. El Traidor

11 februari 2020 (47 minuten)

De Krekel, de zus van Cruz, ontvoert Inma. Angelita raakt steeds meer verwikkeld in duistere zaken. In La Brecha breekt er oorlog uit, met Antonio als doelwit.

6. 6. Los Detalles Son Importantes

18 februari 2020 (46 minuten)

Inma verstopt zich samen met Sebastián, de agent die de verdwijning van Soledad onderzocht. Ze ontdekken Quitombo's zwakke schakel. Antonio wil La Brecha ontvluchten.

7. 7. La Fuga

25 februari 2020 (47 minuten)

Na de gevangenisopstand wordt Antonio vermist. Ondertussen zet Soledad haar onderzoek naar haar verleden voort. Ze vindt een verrassende nieuwe aanwijzing.

8. 8. Hombre Muerto

3 maart 2020 (49 minuten)

Inma wordt samen met Milena eropuit gestuurd en zet Quitombo onder druk. Quitombo draait op zijn beurt bij Angelita de duimschroeven aan. Soledad plant haar ontsnapping.

9. 9. Ibague

10 maart 2020 (50 minuten)

De gevangenisopstand brengt zowel Antonio als Cruz in gevaar. Het verjaardagsfeestje van Quitombo loopt uit de hand als Soledad haar plan uitvoert en Inma haar helpt.

10. 10. Cambalaches

17 maart 2020 (48 minuten)

Inma begint Soledad alles over haar verleden te vertellen, maar wordt onderbroken door La Grilla, die hen wil gebruiken om de gearresteerde Cruz te bevrijden.

11. 11. Padre

24 maart 2020 (54 minuten)

Antonio zoekt wanhopig naar Inma en Soledad, die ondergedoken zitten bij Ignacio. Quitombo, die door Milena in de steek is gelaten, loopt door Angelita in de val.

avatar van Fervet opus

Fervet opus

Vrij aardige Spaans-Colombiaanse serie. Heb me wel vermaakt. Het acteren was niet altijd Emmy-waardig, hier en daar iets van over-acting, maar heeft me niet al teveel gestoord. Het grootste gedeelte vd serie speelt zich af in Bogota (Colombia), met wat scènes in Spanje (Valencia). Het verhaal wordt redelijk uitgewerkt, al blijven er wel een aantal losse puntjes over. Maar al met al prima serie.

cor1946

Het is een rommel zooitje, spring van god naar her.

cor1946

Slechte serie, slechte acteurs enz. enz.

cor1946

Kijk denk ik niet meer verder, zwak allemaal.