Mijn Series +

The Last Kids on Earth - Seizoen 3 (2020)

Animatie / Komedie

ontwikkeld door Max Brallier, Scott Peterson, Jennifer McCarron en Matthew Berkowitz
met de stemmen van Nick Wolfhard, Garland Whitt en Montse Hernandez

Sinds de monster-apocalyps heeft plaatsgevonden, woont de dertienjarige Jack Sullivan in zijn boomhuis. Naast de nodige katapulten en een slotgracht, is deze schuilplaats ook voorzien van video games en een eindeloze voorraad Oreo's. Om de talloze zombies en andere monsters meester te kunnen blijven, vormt Jack een team bestaande uit Quint, zijn sullige beste vriend, Dirk, de pestkop van de school, Rover, het loyale monster-huisdier, en June, het meisje waar Jack iets voor voelt. Samen moeten ze het angstaanjagende en bijzonder intelligente monster Blarg zien te verslaan.

1. Energy Crisis
  7. Zom-B-Goners
  8. Funland
  9. Belly of the Beast
  10. Stay Tuned

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.