Mijn Series +

De Slimste Mens ter Wereld - Seizoen 18 (2020)

Belgiƫ
Spelprogramma

met Erik Van Looy, Jeroom Snelders en Marc-Marie Huijbregts

De strijd om de titel van De Slimste Mens ter Wereld is weer geopend. 34 kandidaten strijden in de studio bij Erik Van Looy in het achttiende seizoen om de titel “De Slimste Mens ter Wereld”. Kandidaten zijn: Catherine Van Eylen, Nora Gharib, Serine Ayari, Marie Verhulst, Patrick Lefevere, Miguel Wiels, Pedro Elias, Conner Rousseau, Elle Leyers, Peter De Graef, Kim Van Oncen, Ben Crabbé, Riadh Bahri, Gene Thomas, Frank Lammers, Umi Defoort, Noémie Wolfs, Alina Churikova, Dvtch Norris, Fatma Taspinar, Senne Misplon, Celine Van Ouytsel, Wesley Sonck, Els de Schepper, Jan Verheyen, Jennifer Heylen, Jan Kooijman, Bie Baert, Jeroen Perceval, Kim Meylemans, Liesbeth Van Impe, Delphine Lecompte, Hans Vanaken en Chibi Ichigo.

1. Aflevering 1
  37. Aflevering 37
  38. Aflevering 38
  39. Aflevering 39
  40. Aflevering 40
  • volgende aflevering: 21 oktober (aflevering 7)
avatar van The Oceanic Six
Ben dit seizoen nu aan het volgen. Die Ella Leyers heeft net zulke sexy benen als haar zus Olga. Genieten.

Afleveringen met Jeroom en Geubels waren weer top.

avatar van Kos
Kos

avatar van JorisTVmeter
Dat men hier nog naar kijkt? Dat heb ik al een paar jaar geleden opgegeven. Met hun voorbereide grappen, en onzin. Niveau van de quiz gaat er ook zwaar op achteruit. Nee dank u, 10 seizoenen was genoeg. tijd om af te voeren dit.

avatar van The Oceanic Six
JorisTVmeter schreef:

Ik kijk juist voor de voorbereide grappen. Ze zijn bij een paar juryleden enorm grappig. Geubels, Jeroom, JJ vd Wal om er een paar te noemen.

En als quiz is het vermakelijk genoeg. Beetje wisselend niveau zoals in elke quiz.