Mijn Series +

Nurses Who Kill - Seizoen 2 (2018)

Verenigd Koninkrijk
Documentaire / Misdaad

ontwikkeld door Will Hanrahan , Pilar Perez , Nicky Davies, Gill Carter , Adam Collings en Daniel Thomas

Wat als er seriemoordenaars rondsluipen op de laatste plaats waar je ze verwacht: de plaats waar we naartoe gaan om beter te worden. ‘Nurses Who Kill’ werpt een licht op de steeds toenemende moorden die gepleegd worden door verplegend personeel. In elk van de afleveringen staat het verhaal van een verpleegkundige centraal die zijn of haar patiënten vermoordde, bijvoorbeeld door lijm in een dialyse-machine te gooien of door onnodig een hoge dosis kalium in een infuuslijn te injecteren. De verhalen zijn waargebeurd. De makers gaan in gesprek met oud-collega’s uit de teams, maar ook met de rechercheurs die destijds het onderzoek leidden.

1. Malcolm Webster: Nurse, Thief, Womaniser... Killer
  7. Vickie Dawn Jackson: Vengeance and Nursing Don't Go Together
  8. Garry Davis: Press Send for Murder
  9. Elizabeth Wettlaufer: Nurses Who Kill
  10. Donald Harvey: He Did What it Took to Kill

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.