Mijn Series +

Verenigd Koninkrijk
Miniserie, 220 minuten

ontwikkeld door George Faber en David Hare
met Hugh Laurie, Helen McCrory en Pippa Bennett-Warner

Peter Laurence is een self-made en charismatisch politicus annex dwingeland. Zijn publieke en privéleven lijken ineen te storten, of beter gezegd, het wordt door zijn vijanden uiteen gereten. Terwijl de persoonlijke onthullingen steeds erger worden, loopt hij schaamteloos en ongehinderd door schuldgevoelens of spijt op de grens van glorie en catastrofe. Hij denkt altijd aan zijn eigen hachje terwijl anderen samenzweren om hem ten val te brengen. Er duiken zelfs vijanden op in zijn eigen vertrouwde kring.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.