Mijn Series +

India
Drama / Misdaad

ontwikkeld door Imtiaz Ali
met Aditi Sudhir Pohankar, Vijay Varma en Vishwas Kini

She draait om de ietwat verlegen en teruggetrokken agent Bhumi. Wanneer ze op een gevaarlijke undercovermissie wordt gezet, om zo een drugsbende te ontmaskeren, ontdekt ze hoe krachtig en zelfverzekerd ze eigenlijk kan zijn.

1. The Pickup
  2. The Proposal
  3. The Pawn's Move
  4. Night Walk
  5. It's Time
  6. The Promise
  7. Devil's Share

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.