Mijn Series +

Niks Te Melden - Seizoen 1 (2020)

Nederland

met Henry van Loon, Stefan de Walle en Theo Maassen

In 'Niks Te Melden' wacht iedereen op de actie die nooit komt. Twee politieagenten die samen veel te veel tijd doorbrengen in een auto, twee agentes in een verdacht rustige meldkamer en drie criminelen die opzichtig onzichtbaar proberen te blijven. In hun verveling zijn ze tot elkaar veroordeeld en dat levert bizarre, grappige en onnavolgbare gesprekken en ongemakkelijke situaties op.

1. De Makreel
  2. De Olifant
  3. De Date
  4. De Informant
  5. De Belg
  6. De Inval

avatar van jarno1975
jarno1975 (moderator)
Gisteren de eerste aflevering gezien. Flauwe humor maar ik kan het wel waarderen. Ben benieuwd naar het vervolg.

avatar van Donkerwoud
Ik vind er na drie afleveringen weinig aan. Een beetje Toren C meets Tarantino. Het ziet er wel sfeervol uit allemaal.

avatar van JorisTVmeter
Blijkbaar hebben wij hier een remake van? Nieuw: Niets Te Melden - Seizoen 1 - Online kijken - Streamz

avatar van Donkerwoud
Volgens mij zijn zowel de Nederlandse als de Vlaamse een remake van een andere serie. Ben even kwijt uit welk land.

avatar van JorisTVmeter
Donkerwoud schreef:

Klopt inderdaad. Australië: "No Activity"

avatar van jarno1975
jarno1975 (moderator)
Remake inderdaad van No Activity vervolgens kwam er een Amerikaanse remake No Activity toen deze Nederlandse versie en inmiddels is er ook een Belgische versie Niets Te Melden .