Mijn Series +

Het A-Woord - Seizoen 1 (2020)

Nederland

ontwikkeld door Keren Margalit
met Bart van den Berg, Lies Visschedijk en Guy Clement

De zesjarige Sam luistert het liefst naar muziek op zijn koptelefoon en zingt dan ook de meest ingewikkelde teksten moeiteloos mee. Volgens zijn ouders, Mariël en Teun is dat helemaal geen probleem. Elk kind heeft zo zijn eigenaardigheden, maar de rest van de familie ziet dat er wel meer aan de hand is. Als ze de diagnose autisme krijgen slaat dat in als een bom. Ze doen er dan ook alles aan om het A-woord te vermijden, maar ondanks hun goed bedoelde en soms hilarische pogingen het beste voor Sam te doen moeten ze er aan geloven dat het leven niet altijd maakbaar is.

1. Wat Is Er met Sam?
  2. Bijles
  3. De Gezinscoach
  4. Het Koortseffect
  5. Hoogvliegers
  6. De Weg naar Huis
  • volgende aflevering: maandag om 21:35 uur (aflevering 6, NPO 1)

Meer dan redelijk maar niet zo goed als het origineel.