Mijn Series +

Fast & Furious Spy Racers - Seizoen 2 (2020)

Alternatieve titels: Fast & Furious | Fast & Furious: Spionnenracers

Animatie / Actie

ontwikkeld door Vin Diesel, Bret Haaland, Tim Hedrick, Chris Morgan en Neal H. Moritz
met de stemmen van Camille Ramsey, Luke Youngblood en Charlet Chung

Spy Racers volgt de avonturen van tiener Tony Toretto, de neef van Dominic Toretto. Tony treedt in de voetsporen van Dominic wanneer een overheidsinstantie hem en zijn vrienden rekruuteert om in een elite raceliga te infiltreren. Deze criminele organisatie genaamd SH1FT3R is er op uit om de wereld te overheersen. Aan Tony en zijn vrienden de taak om dit te voorkomen.

1. Escape from L.A.
  2. That Sinking Feeling
  3. Bem-vindo ao Rio
  4. Combustion
  5. Driving Blind
  6. An Echo of Nowhere
  7. The Patroness
  8. Tchau, Uggos

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.