Mijn Series +

Zoey's Extraordinary Playlist - Seizoen 1 (2020)

Komedie / Muziek

ontwikkeld door Austin Winsberg
met Jane Levy, Skylar Astin en Mary Steenburgen

Iedereen heeft weleens een liedje in z'n hoofd, vaak een uiting van wat je op dat moment denkt of voelt. Computerprogrammeur Zoey komt tot de ontdekking dat ze de liedjes van andere mensen kan horen. De hele dag zingende mensen om je heen lijkt in eerste instantie een vloek, maar Zoey leert dat deze unieke gave een bijzondere gift kan zijn.

1. Pilot
  9. Zoey's Extraordinary Silence
  10. Zoey's Extraordinary Outburst
  11. Zoey's Extraordinary Mother
  12. Zoey's Extraordinary Dad

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.