Mijn Series +

Black Narcissus (2020)

Miniserie, 180 minuten

ontwikkeld door Amanda Coe, Andrew Macdonald, Ayela Butt, Allon Reich en Lucy Richer
met Gemma Arterton, Alessandro Nivola en Jim Broadbent

Black Narcissus is gebaseerd op van Rumer Godden's bestsellerroman, die zich afspeelt in 1934, de laatste jaren van de Britse heerschappij in India. De ambitieuze Zuster Clodagh en de nonnen van Saint Faith gaan op missie naar Nepal in de Himalaya. Daar worden ze geconfronteerd met de donkere geheimen van het afgelegen paleis van Mopu, dat ooit bekend stond als het ‘Huis van de Vrouwen’. Isolement, ziekte en conflicten eisen al snel hun tol op de gemeenschap. Terwijl heden en verleden botsen, dreigen onderdrukte seksuele verlangens tussen mannelijke machtsfiguren en en de vrome zusters te eindigen in een fatale confrontatie.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3

avatar van Kos
Kos
Zozo, een Black Narcissus remake, ben benieuwd.

Kos schreef:
Zozo, een Black Narcissus remake, ben benieuwd.

Ik ook.
Black Narcissus (1947) - MovieMeter.nl

Door de trailer geskipped en ik ben totaal niet benieuwd.