Mijn Series +

All Stars & Zonen - Seizoen 1 (2020)

Nederland
Komedie / Drama

ontwikkeld door Jean van de Velde
met Sabri Saddik, Tom van Kalmthout en Samuel Vekeman

De voetballers van toen zijn ouder geworden. Ze staan nu achter de bar, of zijn inmiddels penningmeester. V.V. Swift Boys, waar inmiddels de zonen en schoonzonen van de oude helden spelen, blijkt door wanbeleid van Johnny op de rand van een faillissement te staan. Vaders, zonen en dochters worden opgetrommeld om de club te redden.

1. Swift Boys Forever?
  7. Vieze Harry
  8. Dwaalgast
  9. Biologisch, Lokaal, Echt
  10. Requiem voor een Team

Waaaat slecht!. Niet kijken.

Ik zag laatst een stukje bij DWDD, euhwhh, De Vooravond Draait Door en daar was te zien dat men tegenwoordig met 't onderbroekie aan moet(?) douchen bij de voetbal. Really? In DVDD zeiden ze dat dat op waarheid berust...

Verder ben ik niet van plan dit te gaan kijken, Noud, no worries!

avatar van depri83
De scènes met de 'oude cast' zijn nog wel vermakelijk. De rest tenenkrommend.

avatar van thomzi50
Inderdaad, wat zijn veel scènes met die jongeren tenenkrommend. Wat niet hoofdzakelijk aan hun spel ligt, maar vooral aan de belabberde verhaaltjes en dilemma's die per aflevering worden opgetuigd. Alles wat de film en met name het eerste seizoen van de serie zo goed maakte, is hier heel ver te zoeken.